Medelbetyg 4.9/5 baserat på 14 st röster.
2026-05-06
Peter
Peter
Bra såg, men önskade att där följde med remmar till skyddet så det var klart direkt.
2026-04-09
Mats
Mats
Jättebra såg!
2026-03-10
Martin
Martin
2024-11-02
Håkan
Håkan
Mycket bra såg, rejäl med bra grepp som ger fina snitt. Bra hölster med låsknapp som ger extra säkerhet.
2024-04-04
gunnar
gunnar
Riktigt bra såg, de hade den på kursen jag gick i trädbeskärning. Kostar lite mer men det är den värd.










