Medelbetyg 4.9/5 baserat på 16 st röster.
2026-06-09
Stegen är väldigt bra, hade dock önskat att det främre benet inte kunde smälla mot haken som håller fast den i hopfällt läge. Denna smällen gör att haken kan böjas inåt och så att man inte kan fästa benet.
2025-07-16
Odd
Odd
Ingen stege får mig att känna mig så trygg som Hasegawas trebenta stegar!
2025-04-19
Agneta
Agneta
Bästa stegen vid beskärning. Riktigt stabil. Smidig och lätt att bära. Väldigt användbart att kunna justera benen, ex vid en altan eller ojämn mark.
2024-08-20
Carin Ingrid Elisabeth
Carin Ingrid Elisabeth
Den absolut bästa stege jag någonsin haft, både till skötsel av äppelträd men också överallt på en gård med ojämn mark.
2024-07-31
Robert
Robert
Grymt bra stege för en gammal man. Står stadigt.
Tillräckligt hög för det mesta.
Tillräckligt hög för det mesta.





















